مقالات آموزشی

ویژگی های گوشی آیفون 13

ویژگی های گوشی آیفون 13

طبق اخبار جدید، اپل روی توسعه محصول جدید کار کرده است. گزارش شده است که یکی از محصولات جدید آن سری iPhone 13 خواهد بود. همزمان با انتشار شایعات ، مدل های جدید آیفون در سال 2021 منتشر می شوند. از آنجا که تحت تأثیر عملکرد قدرتمند سری آیفون 12 و میزان فروش داغ آن در بازار موبایل جهانی قرار گرفته ایم ، این نسل جدید آیفون یکی دیگر از پیشرفت های چشمگیر اپل خواهد بود. این مدل جدید آیفون چه تفاوت هایی با ما خواهد داشت و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ اجازه دهید آن را در زیر بررسی کنید.

Screen Touch ID

ویژگی های آیفون13

از آنجا که اپل عملکرد لمسی ID را از آیفون در سال 2018 حذف کرده است ، کاربران دیگر روی این عملکرد تمرکز نمی کنند. اکنون ، جدیدترین نسل آیفون با عملکرد شناسه لمسی زیر صفحه در حال بازگشت است ، این خبر بزرگی برای کاربران آیفون ما خواهد بود. عملکرد شناسه لمسی زیر صفحه دیگر تازه نیست ، این مورد را در اکثر تلفن های همراه Android مشاهده کرده ایم. اپل از زمانی که iPad Air 4 و iPhone SE را تحت فشار قرار داد در سال 2020 بهترین کار را در زمینه ارتقا سطح فناوری ID انجام داده است. اکنون ، این ویژگی به یک موضوع داغ تبدیل شده است. احتمال بازگشت عملکرد ID لمسی زیر صفحه به آیفون 13 زیاد است.

وضوح صفحه بهتر

ا

خبار سری آیفون 13 نیز در مورد عملکرد بهتر صفحه نمایش درز می کند. اولاً ، آیفون 13 دارای صفحه نمایش با وضوح 120 هرتز است. این قدرتمندترین صفحه نمایش در تمام مدل های آیفون خواهد بود. طبق گفته شرکت تولیدکنندگان صفحه نمایش سامسونگ ، اپل به استفاده از صفحه نمایش OLED در جدیدترین مدل های آیفون ادامه خواهد داد. آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس از صفحه نمایش OLED ترانزیستور LTPO برخوردار هستند. این صفحه نمایش 120 هرتز OLED چه تفاوتی برای ما ایجاد می کند؟ می توانیم آن را در صفحه نمایش Samsung S20 Ultra مشاهده کنیم. اخبار همچنین گزارش می دهد که اپل قصد دارد همه مدل های آیفون را با صفحه نمایش LTPO OLED منتشر کند. داشتن بهترین صفحه نمایش های آیفون برای کاربران بسیار خوب خواهد بود.

ماژول دوربین های عقب بزرگتر

همانند طراحی دوربین عقب آیفون 12 ، دوربین های عقب آیفون 13 نیز بهتر خواهند بود. گفته می شود که دوربین عقب آیفون 13 بزرگتر خواهد بود و عملکرد بهتری خواهد داشت. بر اساس گزارش های ارائه شده ، اپل تجهیزات 13 مدل سری را با رادار تیغ LiDAR ارتقا می دهد. این باعث می شود مدل جدید آیفون 13 در گرفتن عکس یا فیلم بهتر باشد زیرا وقتی دوربین را در مقابل سوژه قرار می دهیم ، دوربین های عقب می توانند فاصله کانونی را به طور خودکار و دقیق برای ما تنظیم کنند. علاوه بر این ، دوربین جلوی آیفون 13 از یک ماژول دوربین عقب باریک تر و براق روی صفحه استفاده می کند.

ذخیره سازی ROM بزرگتر

بر اساس گزارش اخبار ، سری آیفون 13 از حافظه ROM بزرگتری برخوردار خواهد بود. انتظار می رود آیفون 13 مینی به 4 گیگابایت RAM و 64G یا 128G یا 256G حافظه ROM اختیاری مجهز شود. آیفون 13 همان پارامتر RAM با 13 mini خواهد بود. انتظار می رود 13 Pro بیش از حد توان باشد. پیش بینی می شود 6 گیگابایت RAM با حافظه ROM 128G / 256G / 512G / 1TB باشد. این یک ظرفیت کاملاً بزرگ ROM برای یک تلفن همراه است. انتظار می رود که 13 Pro Max عملکرد بهتری

داشته باشد ، اما حافظه ذخیره سازی ROM همان حافظه 13. است و به اندازه کافی بزرگ برای ذخیره اطلاعات روزانه کاربران است.

باتری کوچکتر با طول عمر

اولین خبر مربوط به گزارش 9to5mac ، تحلیلگر و افشاگر اپل ، گفت: “ما پیش بینی می کنیم که آیفون 13 اولین مدل آیفون باشد که از فناوری برد نرم باتری استفاده می کند ، که به صرفه جویی در فضای داخلی و کاهش هزینه ها کمک می کند.” جدیدترین نسل آیفون از باتری کوچکتر با طول عمر بالایی برخوردار است. فناوری برد نرم برای باتری می تواند به اپل در تلاش برای ادامه تولید تلفن های هوشمند کوچک مانند آیفون 12 مینی کمک میکند یا فقط ظرفیت باتری را از آنچه در حال حاضر استفاده می شود ، افزایش دهد. گزارش خبری دیگر مبنی بر اینکه اپل باید همان ظرفیت باتری را بین آیفون 12 و آیفون 13 خود حفظ کند ، باتری فیزیکی واقعی در نهایت کوچکتر خواهد بود. در مورد هر دو این نشت ها ، ما هنوز باید صبر کنیم و ببینیم که آیا آنها درست هستند ، اما برای آینده باتری های آیفون بسیار خوب به نظر می رسند.

ویژگی های گوشی آیفون 13

در آخر ، باید بگوییم که اپل فناوری موبایل جهان را به عصر جدیدی هدایت کرده است. اخبار مربوط به سایر جنبه های آیفون 13 درآینده درز خواهد کرد. اگر قصد تعمیرات گوشی آیفون خود را دارید میتوانید ان را به ما بسپارید تا در کمترین فرصت و به صورت کاملا تخصصی آن را برای شما تعمیر کنیم و یا اگر به تعمیرات تلفن همراه علاقه مند هستید میتوانید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ما شرکت کنید.

برای ورود به صفحه آموزش و دیدن دوره های آموزشی ما اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از سایر آموزش های فنی و حرفه ای از لینک های مربوطه اقدام نمایید.

✔️ – آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی
✔️ – آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
✔️ – آموزش تعمیرات موبایل
✔️ – آموزش تعمیرات لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید