مقالات آموزشی

راهنمای خرید پکیج

راهنمای خرید پکیج

راهنمای خرید پکیج

رادیاتورهای جدید می توانند راهی عالی برای بهبود کارایی گرمایش خانه و به روزرسانی نمای اتاق باشند.

شما مجبور نیستید به اندازه و سبک رادیاتوری که جایگزین می کنید محدود شوید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که متناسب با سبک شماست و مقدار مناسب گرما را برای اتاق شما ایجاد می کند.

در این راهنما ، آنچه را که باید هنگام خرید رادیاتور جدید در نظر داشته باشید ، به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شما با ماشین حساب دستی BTU آشنا خواهید شد که فقط با کلیک یک دکمه به شما تعداد رادیاتورهای اندازه و اندازه مورد نیاز را می گوید.

سوالات متداول ما در مورد خرید رادیاتور جدید به رایج ترین سوالات شما مخاطبان عزیز ما پاسخ می دهند. این مقاله بهترین راهنما است تا مطمئن شوید بهترین مدل رادیاتور را بر طبق چه معیاری  برای خانه خود تهیه می کنید.

راهنمای پکیج

چند و چه اندازه پکیج نیاز دارم؟

چه به رادیاتور لوله کشی یا برقی احتیاج دارید ، قبل از شروع کار باید در مورد BTU بدانید. ماشین حساب BTU با استفاده آسان ما به شما کمک می کند تا تعداد و میزان گرمایی که برای تولید رادیاتورهای جدید خود بیشتر استفاده می کنید را بررسی کنید. تنها چیزی که باید بدانید ابعاد اتاق و نوع پنجره های شماست.

ماشین حساب BTU

BTU چیست؟

BTU مخفف British Thermal Unit است که در واقع نشان دهنده میزان انرژی لازم برای گرم کردن 1 پوند آب با 1 درجه فارنهایت است. به همه رادیاتورها درجه BTU اختصاص داده شده است و به شما می گوید BTU زیادی تولید می کنند. این یک روش سریع و آسان است که به شما اطلاع می دهد که رادیاتور شما چه مقدار گرما تولید می کند. اگر در حال مطابقت با درجه بندی دقیق BTU مورد نیاز با رادیاتور هستید ، یکی را انتخاب کنید که دارای خروجی کمی بالاتر باشد تا مطمئن شوید اتاق شما به اندازه کافی گرم است.

پکیج خود را از کجا نصب کنم؟

مدتی را به جایی که می خواهید پکیج خود را آویزان کنید اختصاص دهید. نوع دیوار به شما در مورد بهترین اندازه و سبک  پکیج برای اتاق شما سرنخ می دهد.

اگر دیوار از سنگ تراشی ، آجرکاری یا سنگ تراشی ساخته شده باشد ، بیشترین انتخاب پکیج یا رادیاتور را خواهید داشت. با اتصالات مناسب می توان رادیاتورهای بزرگتری را از دیواره های جامد محکم آویزان کرد.

اگر دیوار از تخته گچ با فضای توخالی در پشت (دیوار گچ یا دیوار گلدان) ساخته شده باشد ، باید محل کار گل میخ ها را مشخص کنید. گلاب گلاب ابزاری مفید است که به راحتی این موارد را پیدا خواهد کرد. گل میخ ها قوی ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید از این قسمت آویزان شود.

سعی کنید از نصب پکیج خود در پشت مبلمان بزرگ اجتناب کنید ، گرما را از سفر در اتاق متوقف می کنید.

اگر آن را به دیوار خارجی آویزان کرده اید ، عایق کاری را فراموش نکنید ، این کار به راحتی با بازتابنده گرما انجام می شود.

آموزش تعمیرات پکیج

برای نصب پکیج چه نوع دیواری دارم؟

ساده ترین راه برای اینکه بفهمید دیوار شما فروخته شده است یا تخته گچ است ، ضربه زدن به آن و گوش دادن به صدای آن است. اگر تخته گچ باشد ، توخالی خواهد بود و به همین دلیل صدای بلندتری به صدا در خواهد آمد ، اگر سنگ تراشی باشد ، فقط صدای ضربه ای کسل کننده را خواهید شنید که هیچ طنین انداز نیست.

لوله کشی یا برقی پکیج؟

خانه شما یا از سیستم گرمایش مرکزی لوله آب گرم یا رادیاتور برقی استفاده خواهد کرد.

اگر می خواهید رادیاتورهای بیشتری را جایگزین یا اضافه کنید ، احتمالاً می خواهید از سیستمی که در حال حاضر دارید استفاده کنید – اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تعویض کنید.

به عنوان مثال ، نصب رادیاتور برقی می تواند در مکانی که در حال حاضر سیستم گرمایش مرکزی شما کار نمی کند ، آسان تر باشد ، بنابراین می تواند یک راه حل مناسب برای تبدیل انبار ، الحاقات و اتاق های عادی باشد.

پکیج لوله کشی سیستم های آب گرم لوله کشی از یک دیگ بخار برای گرم کردن آب گرم استفاده می کنند که سپس از طریق لوله ها در اطراف خانه شما گردش می کند.

رادیاتورهای الکتریکی رادیاتورهای الکتریکی به طور متمرکز کنترل نمی شوند ، در عوض در هر اتاق کنترل می شوند. سبک های مدرن باریک است ، نصب آن آسان است و فقط به منبع برق اصلی در خانه شما احتیاج دارد. بعضی از مدل ها “plug and go” هستند و می توانند به یک پریز پلاگین معمولی متصل شوند ، برخی دیگر برای نصب به برق نیاز دارند.

پکیج دوگانه سوز

شما می توانید یک عنصر گرمایش ترموستاتیک اضافه کنید که رادیاتور شما را به یک سوخت دوگانه تنظیم می کند. این دستگاهی است که در پکیج شما قرار دارد و به شما امکان می دهد پکیج لوله کشی شده خود را با استفاده از برق گرم کنید. مزیت این کار این است که شما قادر خواهید بود بدون استفاده از انرژی زیاد برای گرم کردن کل خانه ، یکی از آنها را مانند حوله حمام خود گرم کنید.

پکیج های دوگانه سوز انعطاف پذیری و کنترل بسیار بیشتری نسبت به رادیاتورهای استاندارد و ریل حوله به شما ارائه می دهند ، زیرا هنگام خاموش شدن سیستم اصلی گرمایش مرکزی می توانید از آنها استفاده کنید.

آموزش تعمیرات پکیج

به محل کار لوله کشی خود نگاه کنید – آیا از امتداد دیوار عبور می کند یا از کف بالا می رود؟

اگر از کنار دیوار عبور کند ، اگر بخواهید اندازه یا سبک پکیج را تغییر دهید ، گزینه های زیادی خواهید داشت. پکیج جدیدی که

عرض یا عرض بیشتر از عرض موجود می تواند به راحتی با قطع اضافی لوله کشی مجهز شود. برای انتخاب یک مدل باریک تر ، ممکن است نیاز به گسترش لوله کشی باشد – اگر در این مورد مطمئن نیستید ، از یک لوله کش واجد شرایط بپرسید.

در کلاسهای آموزش تعمیرات پکیج شرکت کنید

اگر از کف بالا بیاید ، این می تواند چند چالش ایجاد کند. اگر برای جایگزینی اندازه مشابه انتخاب می کنید ، مشکلی نیست ، اما اگر می خواهید اندازه یا سبک خود را تغییر دهید ، ممکن است برای جابجایی لوله ها ، تخته کف را بلند کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا اندازه دیوار یا محلی را که می خواهید رادیاتور را آویزان کنید ، فاصله بین لوله های موجود (از داخل و خارج) و فاصله بین ناودانی ها اگر دیوار جوشکاری دارید ، اندازه بگیرید.

آیا به شیر رادیاتور احتیاج خواهم داشت؟

برای هر رادیاتور لوله کشی در خانه خود به یک جفت سوپاپ احتیاج خواهید داشت ، زیرا از این شیرها برای کنترل گرمایش استفاده می شود. اینها باید به طور جداگانه در رادیاتور خریداری شوند.

اطمینان حاصل کنید که لوله به چه اندازه بزرگ است تا بتوانید اندازه مناسب را خریداری کنید و به خاطر داشته باشید که نوع لوله شما بر نوع شیر مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. به طور معمول شما باید یک شیر 15 یا 22 میلی متری بخرید زیرا این متداول ترین اندازه لوله ها هستند.

رادیاتورهای گرمایش مرکزی

این رادیاتورها بیشترین بازده گرمایی و بیشترین بازده گرمایی را در بین تمام انواع رادیاتورهای لوله کشی دارند و این باعث می شود که در بسیاری از خانه ها به یک انتخاب محبوب تبدیل شوند. آنها از پانل های موج دار (کنوکتور) برای تابش گرما به اتاق استفاده می کنند.

می توانید سبک های تک صفحه ای را برای اتاق های کوچکتر یا پنل های دوتایی که گرمای بیشتری تولید می کنند ، تهیه کنید و از دیوار دورتر بمانید. برای بیشترین میزان تولید حرارت ، یک رادیاتور سه گانه در نظر بگیرید که از ترکیب سه صفحه و سه کانکتور استفاده می کند. برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است ، همچنین اگر فضای اتاق را گسترش دهید و نمی خواهید رادیاتور اضافی نصب کنید ، ایده آل هستند.

رادیاتورهای ستونی

اگر می خواهید جذابیت دوره خود را در خانه خود اضافه یا حفظ کنید ، چرا یک رادیاتور ستونی در نظر نمی گیرید تا به اتاق شما احساس سنتی دهد؟ از نظر سبک شبیه رادیاتورهای چدنی که از دوران ویکتوریا نشأت گرفته اند ، این مدل های مدرن ظاهر را حفظ می کنند اما بازده گرمایی بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود دارند.

پکیج را به یک ویژگی تبدیل کنید!

اگر می خواهید یک ویژگی طراحی در خانه خود ایجاد کنید ، استفاده از یک نیمکت ویژگی در بالای رادیاتور ستون خود را در نظر بگیرید. این یک مکان فرود ایده آل در راهرو برای کلیدها و نامه ها است ، یا می تواند به عنوان یک نیمکت علاوه بر پنجره برای صندلی های اضافی یا برای ذخیره سازی استفاده شود. اگر نیمکت را انتخاب می کنید ، می خواهید برای پشتیبانی بیشتر از براکت های نصب شده روی کف استفاده کنید.

رادیاتورهای طراح

رادیاتورهای طراح می توانند مزایای مختلفی را برای خانه شما به همراه داشته باشند – از فن آوری های صرفه جویی در فضا گرفته تا محصولات دو منظوره که می توانند به عنوان آینه ، تابلو یادداشت و موارد دیگر عمل کنند.

آنها روشی ایده آل برای اعطای احساس مدرن و مدرن به یک اتاق هستند و می توانند ویژگی های شیک و جذابی را ایجاد کنند که نمی خواهید پنهان کنید.

 پکیج های عمودی

رادیاتورهای عمودی در دسترس هستند مجموعه ای از رنگ ها و سبک هایی که به راحتی در فضاهای دیواره نازک قرار می گیرند و جایگزین خلاقانه ای برای سنتی ترها می شوند. اگر اتاق کوچکتری دارید ، فضای کمتری اشغال می شود و فضای بیشتری برای وسایل بیشتر فراهم می کند.

پکیج های عمودی می توانند به خودی خود تزییناتی باشند ، خصوصاً اگر برای شکستن بافت دیوار یک طرح جسورانه انتخاب کنید.

پکیج های حوله ای

حوله های خود را خشک کنید و با پکیج حوله گرمای بیشتری به حمام خود اضافه کنید ، شما را راحت و دنج نگه می دارد آسان و شیک است.

پکیج برقی

پکیج برقی برای اتاقهای فاقد لوله کشی موجود مانند تبدیل سقف ، گزینه بسیار خوبی است. به راحتی قابل استفاده و کم مصرف هستند.

یکی دیگر از مزایای رادیاتورهای برقی این است که شما قادر خواهید بود دما را با استفاده از ترموستات داخلی کنترل دقیق کنید.

پکیج های چدنی

پکیج های چدنی مدت زمان بیشتری طول می کشد تا گرم و خنک شوند و پس از خاموش کردن گرمایش ، آنها را گرم نگه می دارد. این به این معنی است که آنها انتخاب بسیار خوبی برای اتاق های بزرگ با سقف بلند هستند.

این سبک برای یک خانه دوره قدیمی بسیار مناسب است ، یا می تواند یک ویژگی زیبا در دکوراسیون معاصر باشد.

رادیاتورهای صفحه تخت

اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای تغییر رادیاتور خود هستید ، به گزینه های تغییر صفحه آسان صفحه تخت ما نگاه نکنید.

اینها به صورت جمع و جور طراحی شده اند و می توانند در هر خانه ای جای بگیرند ، بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند.

پکیج فولادی ضد زنگ

پکیج فولاد ضد زنگ طراحی شده اند ، نه تنها به عنوان یک ویژگی خیره کننده در یک اتاق ، بلکه بسیار کارآمد نیز هستند. آنها در بسیاری از زیبایی های زیبا وجود دارد که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.

فولاد ضد زنگ مانند خوردگی یا زنگ زدگی نخواهد بود

برخی از فلزات ، و بنابراین مدت طولانی طول می کشد.

رادیاتورهای آینه ای

پکیج های آینه ای گزینه مناسبی برای راهروها ، اتاق خواب ها یا حمام ها هستند ، زیرا فضای بیشتری را درک می کنند.

آنها دو برابر می شوند و به عنوان اتاق اضافه می شوند ، در حالی که به شما گرما و عمق می دهند.

پکیج های کم مصرف

پکیج صرفه جویی در فضا برای استفاده بیشتر از اتاق شما و در عین حال گرم نگه داشتن خانه مناسب هستند.

اینها می توانند در گوشه و کنار قرار بگیرند ، و در فضاهای باریک تری قرار بگیرند ، در حالی که شیک هستند و با دکوراسیون شما ترکیب می شوند.

روکش و کابینت پکیج

یک کابینت پکیج می تواند با خیال راحت و شیک رادیاتورهای شما را پنهان کند.

اساساً این جعبه ها درپکیج های شما هستند و به شما امکان آزادی بیشتر در تزیین مطابق با اتاق یا ایجاد ویژگی رادیاتور را می دهند.

جهت اطلاع از سایر آموزش های فنی و حرفه ای از لینک های مربوطه اقدام نمایید.

✔️ – آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی
✔️ – آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
✔️ – آموزش تعمیرات موبایل
✔️ – آموزش تعمیرات لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید