مقالات آموزشی

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟ آیا شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که در رفع مشکلات مهارت دارید؟آیا همیشه جز اولین کسانی هستید که از آخرین به روزرسانی ها و فناوری های تلفن اطلاعات کسب می کنید؟ برای افرادی که دوستدار فناوری با استعداد هستند مشاغلی در زمینه تعمیر تلفن ، افتتاح مشاغل تعمیر تلفن همراه یک کار عالی به نظر می رسد.

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟ قبل از شروع کار تعمیر تلفن همراه ، کمی وقت بگذارید تا توانایی های بالقوه درآمد ، هزینه های راه اندازی و چالش های رایج را بدانید تا موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید. بررسی اجمالی تجارت مشاغل تعمیر تلفن های همراه با تعمیر تلفن های خراب به صرفه جویی در مصرف کنندگان کمک می کنند ، بنابراین مصرف کنندگان مجبور نیستند تلفن های جدید خریداری کنند.

چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟

تعمیرات رایج تلفن شامل تعمیر و تعویض صفحه ، تعویض باتری ، تعمیر دکمه و جک هدفون و تعمیر دوربین است ، اگرچه احتمالاً هنگام کار نیز با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد.

چگونه صنعت تعمیرات موبایل رشد میکند؟

هرچه تعداد بیشتری از افراد به تلفن های هوشمند روی می آورند که به راحتی پس از مدتی به علت های مختلف خراب می شوند ، صنعت تعمیر تلفن های همراه نیز رشد می کند تا بتواند با حجم تقاضا مطابقت داشته باشد.

روند صنعت افزایش استفاده از تلفن های هوشمند به این معنی است که کاربران بیشتری از تلفن با مواردی مانند آسیب به آب و ترک خوردن صفحه ها روبرو می شوند که نیاز به کمک یک تعمیرکار با استعداد دارند. از آنجا که تلفن های هوشمند رایج تر می شوند ، احتمالاً همچنان شاهد افزایش نیاز به تعمیر تلفن های همراه خواهیم بود ، به خصوص که این تلفن ها گران ترند و به جای تعویض خریداری یک گوشی نو ، ترمیم آنها برای صرفه جویی در هزینه ها ضروری است.

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال ساخت تلفن های بادوام بیشتری هستند که می تواند نیاز به برخی تعمیرات را کاهش دهد.

ممکن است برخی از مصرف کنندگانی که درآمد بیشتری دارند تصمیم بگیرند به جای تعمیر تلفن ، یک گوشی جدید خریداری کنند. با این حال ، با هزینه بالای گوشی های هوشمند سطح بالای آیفون و سامسونگ بیش از 1400 دلار ، بسیاری از مصرف کنندگان به جای جایگزینی فقط در صورت امکان گوشی های خود را تعمیر می کنند.

بازار هدف تجارت تعمیر تلفن های همراه چه کسی است؟

از آنجا که تلفن های هوشمند از قیمت بالاتری برخوردار هستند و جایگزینی آنها نسبت به تلفن های پایه گران تر است ، اکثر مشتریان تعمیرات تلفن های همراه ،صاحبان گوشی های هوشمند هستند.

به بیان ساده ، بازار هدف برای تجارت تعمیر تلفن های همراه صاحبان دستگاه های آسیب دیده هستند که به اندازه کافی جدید و گران هستند تا تعمیر را به جای تعویض توجیه کنند.

مهارت ، تجربه و تحصیلات مفید در اداره مشاغل تعمیر تلفن همراه برنامه ریزی ، افتتاح و راه اندازی مشاغل تعمیر تلفن همراه نیاز به مهارت های خاصی دارد. در حالی که نیازی به مدرک کسب و کار ندارید ، مهارت ها و آموزش های زیر مفید خواهد بود.

چگونه یک تعمیرکار خوب شویم؟

مهمترین موارد در شغل تعمیرات موبایل

تجربه تعمیر تلفن همراه. احتمالاً مهمترین مهارت در کنار داشتن این تجارت تجربه تعمیر تلفن های همراه است. توانایی عیب یابی مشکلات ، تعویض قطعات خراب و تعمیر مدل ها و مارک های مختلف تلفن همراه از آنجا که مشتریان انتظار دارند یک تعمیرکار با دانش ، با استعداد و سریع باشد ، ضروری است.

برخی از افراد این مهارت ها را از طریق آزمایش و با آموزش تعمیرات خودشان بدست می آورند ، اما دوره های مختلفی (هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری) وجود دارد كه آموزش رسمی تری را در زمینه تعمیر تلفن همراه ارائه می دهند.(آکادمی آموزشی تهران برگزار کنده دوره آموزش تعمیرات موبایل میباشد که شما میتوانید برای شرکت در دوره های تعمیرات به ان مراجعه کنید.

مهمترین مهارت در شغل تعمیرات موبایل چیست؟

برای اینکه یک تعمیر کار خوب شویم تجربه تعمیر تلفن همراه. احتمالاً مهمترین مهارت در کنار داشتن این تجارت ، تجربه تعمیر تلفن های همراه است. توانایی عیب یابی مشکلات ، تعویض قطعات خراب و تعمیر مدل ها و مارک های مختلف تلفن همراه ، از آنجا که مشتریان انتظار دارند یک تعمیرکار با دانش ، با استعداد و سریع باشد ، ضروری است. برخی از افراد این مهارت ها را از طریق آزمایش و با آموزش تعمیرات به خودشان بدست می آورند ، اما دوره های مختلفی (هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری) وجود دارد كه آموزش رسمی تری را در زمینه تعمیر تلفن همراه ارائه می دهند.

مهارت های تجاری برخی از مهارتهای تجاری نیز برای راه اندازی و مدیریت مشاغل تعمیر تلفن همراه لازم خواهد بود. تعیین قیمت مناسب ، مدیریت موجودی عرضه ، بازاریابی مشاغل و سایر موارد مهم است.

بررسی اجمالی مالی( چگونه یک تعمیرکار موبایل شویم؟ )


یکی از مزایای شروع کار تعمیر تلفن همراه این است که هزینه های راه اندازی آن در مقایسه با سایر مشاغل نسبتاً کم است. برای شروع هنوز به بودجه نیاز دارید .

سود شغل تعمیرات موبایل چقدر میتواند باشد؟

سود مشاغل تعمیرات تلفن همراه با توجه به انواع تعمیرات ارائه شده ، تعداد کارمندان ، محل سکونت و غیره متفاوت خواهد بود. طبق نرم افزار CellStore ، مشاغل تعمیر تلفن های همراه معمولاً از حاشیه سود بسیار بالایی برخوردار هستند. بیشتر هزینه ها مربوط به قطعات و نیروی کار است و گزینه ارائه خدمات سیار به جای فروشگاه آجر و ملات می تواند هزینه راه اندازی را بیشتر کاهش دهد. در برخی موارد ، ممکن است در تعمیرات خاص بسته به مارک تلفن ، حاشیه سود بین 80 تا 100 درصد مشاهده کنید زیرا قطعات تعمیرات آیفون معمولاً از تلفن های مبتنی بر Android ارزان تر هستند.

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه 500هزار تومان برای یک تعمیر متوسط هزینه کند و هر هفته 10 تعمیر انجام دهد (برآورد محافظه کارانه برای یک تجارت مستقر) ، درآمد هفتگی به طور متوسط 3میلیون و نیم است.

فروش بالای محصولات مانند محافظ صفحه ، قاب گوشی و سایر لوازم جانبی نیز می تواند سود را افزایش دهد.

جهت اطلاع از سایر آموزش های فنی و حرفه ای از لینک های مربوطه اقدام نمایید.

✔️ – آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی
✔️ – آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
✔️ – آموزش تعمیرات موبایل
✔️ – آموزش تعمیرات لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید