مقالات آموزشی

تعمیرات گوشی اچ تی سی htc

گوشی اچ تی سی یک برند شناخته شده ی تایوانی است که در سال های اخیر بخاطر کیفیت و طراحی منحصر  به فردش دارای طرفداران زیادی بود که رفته رفته و با آمدن گوشی جدید از میزان طرفداران آن کاسته شد ولی هنوز هم طرفداران سرسخت خود را دارد و خیلی ها با گوشی اچ تی سی کار میکنند همان طور که میدانید این موبایل پرفروش هم در جای خود دچار خرابی و آسیب هم میشود و باید بدانید که در صورت هر خرابی و نقصی باید به مراکز تعمیر موبایل که معتبر و شناخته شده است مراجعه کنید تا ایراد گوشی اچ تی سی را برطرف کند در غیر این صورت خرابی و هزینه ی اضافی برایتان بوجود خواهد آورد.

گوشی هوشمند اچ تی سی توسط بهترین سازندگان طراحی و به بازار عرضه شده ولی بخاطر مشکلات مالی که برای سازنده ی آن پیش آمده دیگر فروش چندانی در کشورهای دیگر تجربه نمیکند ولی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری جزو گوشی های بسیار قدرتمند محسوب میشود که تکنولوزی به روزی دارد.

تعمیرات تخصصی گوشی اچ تی سی 

در اینجا باید خاطر نشان کنم که برای تعمیر گوشی اچ تی سی تنها راهکاری که وجود دارد مراکز معتبر تعمیرات است که قطعات اورجینال را جایگزین قطعات خراب شده  قرار دهند در این صورت است که گوشی شما دوباره بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد که در اینجا کیفیت هم بسیار مهم است معمولا مراکز غیر معتبر قطعات تقلبی بسیاری دارند که مشابه اصل آن است و با کلاهبرداری آن را برای گوشی ها استفاده میکنند که خسارت را دو چندان میکند.

دومین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهید ضمانت نامه است که مرکزی که برای تعمیر به آنجا رفته اید حتما ضمانت نامه بعد از اتمام کار به شما دهند تا در صورتی که دوباره چنین مشکلی پیش آمد بدون هزینه ای اضافی بتوانید آن را برای تعمیر برگردانید و اگر ضمانتی برای این کار دریافت نکردید به هیچ وجه به آن مرکز مراجعه نکنید چون تعمیرکاران ماهر و معتبر ضمانت نامه در قبال کار انجام  شده میدهند تا رضایت و اعتماد شما را جلب کنند.

تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی و سایر گوشی ها با هم متنفاوت است و هر کدام فناوری و نوع صفحه ی نمایش خاص خود را دارند که برای انجام تعمیرات تخصصی حتما باید به مرکزی مراجعه کنید که خدمات تعمیر گوشی اچ تی سی را انجام میدهد تا قطعات اورجینال را جایگزین قطعات خراب شده کنند آسیب دیدن ال سی دی و صفحه ی نمایش گوشی به علت ضربه دیدن و صدمات بیرونی میباشد که در صورت بروز مشکل هر چه زودتر به یک متخصص مراجعه کنید البته مشکلات نرم افزاری بسیار آسان تر حل میشود تا مشکلات سخت افزاری . چون در مشکلات سخت افزاری قطعات داخلی گوشی درگیر میشود و باعث میشود که موبایل روشن نشود.

تعمیرات اسپیکر و میکروفن گوشی اچ تی سی

خرابی اسپیکر و میکروفن گوشی از مشکلات رایج است که جزو مشکلات سخت افزاری موبایل محسوب میشود و خراب شدن آن باعث درگیر شدن گوشی و خرابی برخی فرایند خدمات رسانی میشود و در تماس گرفتن و صحبت کردن با شخص پشت گوشی دچار مشکل میشوید در صورت مشاهده ی این موضوع چون خودتانن قادر نیستند قطعات را تعویض و تعمیر کنید حتما به مرکز تعمیر تخصصی مراجعه کنید و با اطمینان پیدا کنید که قطعات مورد استفاده اورجینال میباشد و ضمانت نامه دریافت کنید در قبال تعمیر تا خیالتان راحت باشد.

تعویض باتری گوشی اچ تی سی

خرابی باتری گوشی اچ تی سی جزو مشکلات رایج و سخت افزاری است که بیشتر موبایل ها از جمله ی آن است. که به مرور زمان و در اثر استفاده ی مداوم از گوشی پیش میاید که بعد از مدتی همه ی گوشی ها نیاز به تعویض باتری موبایل دارند و بهتر است در این مورد هم به یم تعمیرکار مراجعه شود تا  باتری تعویض شود.

تعویض قاب گوشی اچ تی سی 

قاب گوشی اچ تی سی در اثر ضربه و خط و خش دچار شکستگی و مشکل سخت افزاری میشود که قطعات داخلی موبایل را هم درگیر میکند.

تاخیر و کار نکردن دوربین گوشی اچ تی سی که جزو بهترین دوربین ها در بین گوشی ها است کار پیچیده ای است که اگر برای دوربین مشکلی پیش آمد و کار نکرد بهتر است آن را با یک متخصص در میان بگذارید البته قبل از مراجعه به یک تعمیرکار میتوانید وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه ی دوربین را انتخاب کنید و گزینه ی Storage، Clear data را انتخاب کنید و نرم افزار جانبی را اگر بر روی گوشی خود نصب کرده اید بهتر است آن را حذف کنید و موبایل خود را دوباره راه اندازی کنید و دوربین را امتحان کنید و اگر مشکل برطرف نشد بهتر است به تعمیرکار مراجعه کنید.

 علامت یو اس پی در بالای صفحه ی نمایش

برخی از گوشی های موبایل برایشان این مشکل پیش میاید که بعد از جدا کردن یو اس پی همچنان علامت در بالای صفحه مشاهده میکنید که در این صورت باید بدانید که مشکل از سوکت شارژر است که باید تعویض شود که این مشکل بسیار متدواول است در گوشی های اچ تی سی که بعد از تعویض کاملا برطرف میشود.

تعمیرات آنتن دهی گوشی اچ تی سی 

مشکل آنتن دهی گوشی های هوشمند غالبا در اثر پشتیبانی نکردن اپراتور تلفن همراه بوجود میاید و اگر بررسی کردید و مشکل از اینجا نبود و اطمینان پیدا کنید که مشکل سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد چون یک تنظیم اشتباه ممکن است آنتن گوشی را خراب کند پس در این صورت بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

خاموش شدن ناگهانی گوشی اچ تی سی 

یکی از مشکلات متداولی که در گوشی ها وجود دارد خاموش شدن ناگهانی موبایل است علل سخت افزاری و نرم افزاری دارد و برای این که شما بفهمید در قطعات گوشی مشکل پیش آمده به طور ناگهانی خاموش میشود برای برطرف کردن این مشکل بهتر است وارد بخش تنظیمات شوید و ریست فکتوری گوشی را بزنید که تنظیماتی که بعدها روی آن ایجاد شده است به کلی پاک شود و موبایل به حالت اولیه برگردد. روی گوش خود آنتی ویروس نصب کنید تا مشکل خاموش شدن ناگهانی برطرف شود.

برای ثبت نام در کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل میتوانید اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از سایر آموزش های فنی و حرفه ای از لینک های مربوطه اقدام نمایید.

✔️ – آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی
✔️ – آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
✔️ – آموزش تعمیرات موبایل
✔️ – آموزش تعمیرات لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید