مقالات آموزشی

آموزش تعویض هارد موبایل

اگر قصد آموزش تعویض هارد موبایل خود را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید این کار را انجام دهید…

آموزش تعویض هارد موبایل

تعمیر و تعویض هارد موبایل

هارد یا همان ای ام ام سی :

هارد یا همان ای ام ام سی یکی از اساسی ترین بخش موبایل محسوب میشود که غالبا با آن مشکل زیادی دارند کاربران و مصرف کنندگان که روی عملکرد گوشی تاثیر زیادی میگذارد و نیاز به تعویض هارد دارد

بنابراین کسی که در زمینه ی تعویض موبایل تخصص کافی دارد میتواند براحتی این مشکل را برطرف کند که تعویض هارد موبایل در برندهای مختلف متفاوت است

البته به علت چسبی شدن هارد گوشی های جدید نیاز به مهارت و توانایی برای انجام عمل تعویض موبایل میباشد هارد موبایل حافظه ی داخلی چند رسانه ای موبایل های هوشمند است.

منظور از این که حافظه ی موبایل داخلی است این است که قابل جداسازی نیست و چند رسانه ای بودن هم به این معنی است که قابلیت ذخیره سازی انواع اطلاعات در فرمت های متفاوت را دارد و شدت آسیب هارد موبایل تعیین میکند که باید تعویض شود یا تعمیر.

پروگرام هارد موبایل

پروگرام های هارد موبایل ها وقتی دچار مشکل میشود نیاز است که به یک تکنسین موبایل مراجعه کنید که تخصص این کار را دارد چون یکی از حساس ترین قسمت موبایل هارد است که باید به صورت جدی پیگیری شود در صورت آسیب دیدن.

متخصصان تعویض هارد موبایل در آکادمی آموزشی تهران با استفاده از مهارت هایی که آموخته اند میتوانند نرم افزارهای موجود برای پروگرام هارد و تعمیر آن را در اختیارتان بگذارند البته قبل از اینکه که هارد را برای تعویض و تعمیر ببرید اطمینان حاصل کنید که سالم باشد تا خرج اضافه برایتان نباشد پس از اینکه عیب یابی کنید حتما اطمینان حاصل کنید که مشکل از خود هارد میباشد گاهی اوقات هاردی که تشخیص میدهند خراب است را پروگرام میکنند تا درست شود و گاهی اوقات هم پارتیشنهای هارد میسوزد لازم است که هارد تعویض شود شود نه تعمیر. از این بابت حتما اطمینان حاصل کنید.

اول از همه باکس و درایو را به همراه آخرین ورژن نرم افزار روی سیستم شما نصب میکنند تا بدون هیچ خطایی کار خود را انجام دهند

پس از نصب یکی از اساسی ترین قسمت کار این است که باکس را به خوبی تنظیم کنند تا بتوانند انواع هارد را شناسایی کنند در این بین اگر تنظیمات نرم افزار درست نباشد بعضی از هاردها بخوبی بکاپ نمیدهند و وسط کار برنامه ارور میدهد حتی بعضی از هاردها در اثر تنظیمات نادرست برنامه میسوزند پس این که تنظیمات اولیه را به درستی انجام دهند بسیار مهم است.

مشکل خاموشی موبایل

حتما تا به حال پیش آمده است که با مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل روبرو شوید البته شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبرو میشوید بلکه بسیار رایج است و اگر با سیستم عامل اندروید هم آشنا باشید .

حتما میدانید که خاموش شدن ناگهانی موبایل به علل مختلفی صورت میگیرد که ممکن است نرم افزاری یا سخت افزاری  باشد که در ادامه دلایل مختلف ان را برایتان بازگو میکنم.

آموزش تعویض هارد موبایل

برای فهمیدن مشکل خاموشی موبایل به صورت ناگهانی برنامه مورد نظر را باید پیدا کنند که متخصصان تعمیرات موبایل این کار را به آسانی انجام میدهند سوال اینجاست که چه برنامه ای را پیدا می کنند؟

برخی مواقع برنامه ای در موبایل شما باعث اختلال و بی ثباتی نرم افزار موبایلتان میشود که باعث خاموشی میشود که ممکن است آن برنامه را پیدا کنند و حذف کنند البته قبل از مراجعه به تعمیرکار یا تعویض کردن موبایلتان باید بدانید موبایلتان را خاموش کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام برنامه های شما در  Google Play Store بروز رسانی شده است.

آموزش تعویض هارد موبایل

دومین علتی که باعث خاموش شدن ناگهانی موبایل میشود عدم کارایی صفحه ی نمایشگر است که باید کاملا بررسی کنید تا قبل از تعمیرات و تعویض موبایلتان خودتان آن را برطرف کنید این امکان وجود دارد که موبایلتان روشن باشد ولی صفحه ی نمایشگر آن کار  نکند اولین کاری که باید بکنید این است که دکمه ی پاور را برای چند ثانیه نگه دارید موبایل را دوباره روشن کنید  هنگامی که متوجه شدید موقع فشار دکمه پاور لرزید یا صدایی را شنیدید بدانید که نمایشگر موبایلتان خراب شده و نیاز به تعویض و تعمیر دارد.

آموزش تعمیرات موبایل

آکادمی آموزشی تهران یکی از بهترین مجموعه های تهران است که با تجربه سالیان خود و به کارگیری بهترین اساتید اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعویض هارد موبایل مینماید تا شما عزیزان بتوانید بهترین نتیجه را در این زمینه کسب کنید.

شارژ یا تقلبی بودن شارژر(آموزش تعویض هارد موبایل)

یکی دیگر از دلایل خاموشی موبایل نداشتن شارژ یا تقلبی بودن شارژر است البته باید بدانید که شارژر استاندارد و اصل باشد و کابل شارژرتان سالم و بی نقص باشد تنها در این صورت است که میفهمید مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایلتان به شارژر و خرابی آن ارتباطی ندارد البته سیم ها را هم بررسی کنید تا مشکل خاصی نداشته باشد.

ممکن است گوشی در اثر استفاده ی زیاد خاموش شده باشد و در اثر گرم شدن بیش از حد باتری موبایل بر روی قسمت های مختلف آن تاثیر منفی بگذارد و موبایلتان به صورت ناگهانی خاموش شود بعضی موبایل ها داغ میکنند که در اثر استفاده ی مکرر از گوشی هست که باید بعد از مدتی دوباره موبایلتان را روشن کنید. و اگر باز مشکل از داغ شدن نبود بدانید بهتر است اقدام به تعمیر موبایلتان بکنید که در این صورت ممکن است مجبور باشید اقدام به تعویض هارد موبایل خود نمایید.

آموزش تعویض هارد موبایل

موبایل خود را در حالت Safe mode روشن کنید از این جمله منظور چیست؟ در این حالت موبایل در حالتی است که فقط قادر به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های پیش فرض گوشی است و برنامه های نصب شده بر روی گوشی را نمایش نمی دهد.

در حالت Safe mode ویروس و یا هیچ نرم افزار مخربی توانایی کار نداشته و براحتی میتوانید برنامه های مخرب و ویروس ها را پیدا کنید و حذف کنید همان  برنامه هایی که باعث بهم ریختن برنامه ریزی سیستم گوشی شما و خاموشی موبایلتان شده است.

آموزش تعویض هارد موبایل :ضربه و نفوذ آب یکی دیگر از عوامل خاموشی ناگهانی موبایلتان است که باید دقت داشته باشید گرچه امروزه بسیاری از موبایل ها ضد آب شده اند ولی با این حال باز هم خطر نفوذ آب به دستگاهتان وجود دارد چه از صفحه نمایشگر چه بخش های آسیب پذیر موبایلتان که باید بدانید که ضروری ایست که در صورت نفوذ آب به موبایلتان آن را به سرعت خشک کنید و به یک متخصص مراجعه کنید تا مجبور به خرید موبایل جدید نشوید چون سیستم ها موبایل بسیار حساس است.

جمع بندی

همان طور که از اسم تعمیرات موبایل پیداست تمام راهکارهای تعویض و تعمیر موبایل مدنظر ما بود که برایتان به صورت کاملا حرفه ای توضیح دادم تا از اطلاعات مقاله استفاده کنید.

برای ثبت نام در کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل میتوانید اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از سایر آموزش های فنی و حرفه ای از لینک های مربوطه اقدام نمایید.

✔️ – آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی
✔️ – آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
✔️ – آموزش تعمیرات موبایل
✔️ – آموزش تعمیرات لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید